What?

Teddie / 19 / MY . Oh i love waffles. And Totoro too.

Watashi


Mew?


flying hearts..
Thursday, April 7, 2011 @ Thursday, April 07, 2011 | Leave a comment?

HAI. hoooo. huuu. hui. =.=




Hi, nama saya Totorot.

erk. Shhh.

DAYYUM THIS day. Urgh. 

***

Kami dah mula projek akaun. So, kebelakangan ni mmg agak pening lus palau plus muka berkerut tiga ='''= mcm ni. ehe. = = jadi, aku mintak maaf serta ampun kalau aku terkasar bahasa mahupun perbuatan kepada kalian semua. Semua itu adalah tidak disengajakan. Harap makluuuum. Makasih. 

Mcm hari tu. Pagi-pagi. Tama cakap 'hi, maya' kat aku. Tapi aku buat muka --> ._.
sorry laa, kak. Tak sengaja itu. Subs. Mood tidak stabil. Sangat tidak stabil. 

Aku pun x tau aku blog pasal apa ni sebenarnya. 

***

Tadi, sepanjang hari, dua orang cikgu jak masuk ngajar. Yang lain , suma cikgu ganti. Best siut. Gohoho. (buruk ei = =) Tapi, tadi. mmg aku sakit hati betul la. Tidak la sgt, sikit jak kot. Mau tau pasal apa? 

Cannot cannot. Nanti terasa pulak dia. Satu jak la.

BOLEH KAH JAGA SIKIT MULUTMU, JANGAN BUKA AIB ORG. SIMPAN SENDIRI2, CUKUP LAH. 

Okay :D harap maklum. Kalau dah terasa, minta ampun dgn kami cepat-cepat. Sekali aku sekeh kepala mu, tergoncang tu isinya. LOL. 

Harap maaf atas kekasaran bahasa sebentar tadi. Emosi aku tunggang terbalik ni. Jadi, paham paham lah. Alhamdulillah, imbangan duga dan kejar aku suma dah beres. Thanks to Firdaus. Thanks, daus. :) 

***

Aku baca blog twinnie aku. Kureng asem kepada yang berkenaan. Kalau aku tau, siap lah. 
No one can hurt her selain aku. LOL. =w= kan, fishie?

Gotta go, mau berwaffle bersama org tersayang. Bye!

Labels:

Back to top
Older Post
Newer Post