What?

Teddie / 19 / MY . Oh i love waffles. And Totoro too.

Watashi


Mew?


McDonald..
Tuesday, August 14, 2012 @ Tuesday, August 14, 2012 | Leave a comment?

Assalamualaikum!

Just now kaaaan, no la, today la. Eh just now la tu.
Apa yang aku cakap ni? -_-

Today la senang cerita. Hahahah. XD

Memandangkan beta dan rakyat KML yang lain telah pun bercuti. Ehemmmm, kami cuti awal okay. HAHA jelly tak? :P okay okay, sambung cerita. Memandangkan I dah cuti, so macam biasa lah kan, kalau cuti mesti jadi budak baik, stay rumah. Well, suri rumah part time la katakan. Stay2 rumah, kemas rumah la of course. Rumah ni entah la macam apa aku mau describe. Aku sebagai penghuni rumah ni pun speechless tengok rumah aku sendiri.

Kalau dah stay rumah, secara automatiknya i have nothing to do. I mean, actually ada, tapi buat2 tiada. Eh.
So here's some of my karya ulung la sangat yg i buat hari ni. Hahaha :P


Cantik kaaaan? My twins and I. Haha. Soooo-called twins laa kan :D
Let me introduce you to them secara tak rasminya. From left is Syura, Muimui in the middle, and Asy. I got possitive comments from my friends when I uploaded this in Facebook. Quite nice, they said. ;)

Next is.... TADAAAAAAAAAAAAAAAA!


Iya baaaa. Its me, floating. Tehehehe. Levitation, it is. I will do more soon, just wait!

I sent the first photo to Izat. But he's too busy to choose which one is me. Haha.

Talking about Izat... He's the one who asked me to update my blog. Yeeee, saya tahu blog ni sudah bersawang. Hahah.

Who's Izat btw? :P Jeng jeng jeng.
We've been together since June 2012. Well, to be honest.. this relationship we have is unexpectable. Yes, seriously. I tak main2 hhhhokayhhhh. *sambil terbalik2 mata* I never knew who is this guy before pun. Betuuuuuuuuul. Omg, I blushing la mau cerita kisah cinta I kat sini.

Yang penting, he's coming soon! Three days to go baybehh. Three days to go, so... he will be here on Friday. Friday friday gotta get down on Fridaaaay. *Imitating Rebecca*

Apaaaa? You dont know who is Rebecca? Okay, kejap aaaaa. Scroll down puhlease.


Isnt she adorable................???? ''Awwww tomeynye Rebeccaaa''

Talk. To. My. Feet.

Mmmmmmm soooo. Sabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Kejap lagi Jumaat. Yeaaay.
Kek lapis kan b? HOHOHO 

Kepada yang lain, jangan jealous saya ucapkan sebab KML cuti awal. Hahah! Selamat berpuasa :D

Kbai, wasalam. :) 

Labels: ,

Back to top
Older Post
Newer Post